מחפשים רעיון מיוחד להצעת נישואין והגשת טבעת האירוסין? אספנו עבורכם כמה מהרעיונות היותר מושקעים לרגע המיוחד הזה.

דולפינים הם לפעמים השושבינים הכי טובים

הצעת אירוסין באקסטרים. קובעים חופשה באילת, קופצים לבקר בריף הדולפינים וסוגרים עם צוללנים שברגע הנכון יגיעו עם השלט שאי אפשר לסרב לו. נכון, לא תוכל לכרוע ברך ולשלוף את טבעת האירוסין, אבל בהחלט תוכל לארגן הצעה מקורית ובלתי נשכחת שתרגש את בת הזוג שלך בטירוף.

הצעת נישואין על הגג בעזריאלי כבר חשבתם?

הנה הצעת אירוסין לזוגות המוחצנים שאוהבים לעשות את זה בגדול. כדאי לתכנן לזמן שקיעה, השעה היפה של היום לכרוע ברך ולהוציא את טבעת האירוסין. אם לא עזריאלי יש מספיק מלונות שמציעים גגות מדהימים בתל אביב. קרלטון, ריץ’ קרלטון, נורמן. תערכו לעצמכם הצעת אירוסין מדהימה עם התפאורה הנהדרת של תל אביב.

עם נגן כינור, זמרת אופרה או לצלילי תזמורת

קובעים איפה ומתי ומצרפים לאירוע נגן כינור או נגן גיטרה, תזמורת, זמרת אופרה או מקהלה. תלוי עד כמה אתה בראש רומנטי ובטעם המוסיקלי של שניכם.  במהלך טיול או בבית מלון וחשוב במקום בלתי צפוי.

הצעת נישואין לאוהבי המתוק

כדאי לתאם מראש עם בעלי המסעדה שטבעת האירוסין תצורף לקינוח של בת הזוג. שהקינוח מגיע זה הזמן לכרוע ברך. בת הזוג שלך לא תשכח את טעם הקינוח הזה לעולם.

לחובבי האקסטרים – בגובה 10,000 רגל

אם שניכם בעניין של אקסטרים הצעת נישואין במהלך צניחה חופשית היא רעיון לא רע בכלל. במהלך הצניחה אחד מהמדריכים מרים שלט: התינשאי לי? שתגיעו לקרקע, אתה שולף טבעת אירוסין והופך את הצניחה לרגע מרגש בחיים המשותפים שלכם.

הצעת נישואין על שלט ענק – שכל העולם ידע

יכול להיות שסיפור האהבה שלכם יופיע על שלט חוצות. יש לשכור שלט חוצות עם המילים התינשאי לי? כל מה שאתה צריך לעשות הוא להביא את בת הזוג לקרבת השלט, להצטלם כשאתה כורע ברך ומושיט את טבעת האירוסין. את שאר העבודה יעשה השלט.
רוצה ללכת על זה בענק? אפשר להכין שלט התינשאי לי? שנגרר על מטוס בחוף הים. כל שנשאר לך לעשות הוא להוציא את הטבעת וליהנות מרגע מיוחד ובלתי נשכח.

לאוהבי הטיסה ושייט

שייט על יאכטה הוא תמיד רומנטי ומתאים לחובבי ים. כאן שיקול הדעת הוא אם עושים את זה לבד או מצרפים חברים להפלגה. השיקול הוא שלך. כל מה שצריך, יכטה, שמפניה וקונפטי. יוצאים להפלגה ועוגנים בלב ים. אפשר לצאת לשחייה בים הפתוח ולארגן שכחוזרים יהיה תלוי שלט במקום בולט, התינשאי לי?
למה שזה לא יהיה במסוק? טיסה פרטית במסוק או מטוס קטן היא תמיד חוויה מיוחדת. כדאי לקראת הנחיתה לארגן לבת הזוג שלך על הקרקע שלט ענק עם הכתובת: התנשאי לי. כל מה שנשאר לך לעשות זה לשלוף את הטבעת.

בספארי – כי שניכם אוהבי חיות

תיאום מוקדם עם הנהלת הספארי יעזור כאן. קובעים טיול לספארי, מגיעים למקום שהוסכם מראש, אולי על יד החיה אהובה על בת זוגך. ברגע הנכון, עובד מטעם הספארי יפתיע עם שלט: התנשאי לי.

הצעה מהסרטים באולם הקולנוע

קובעים לסרט, מתיישבים בכיסאות המסומנים ולפני שהסרט מתחיל, הופה, עולה מסך ענק מעוצב עם השאלה המתבקשת, התנשאי לי? כמובן שהתשובה היא כן. אתה שולף את טבעת האירוסין לעיני הצופים הנדהמים וזוכה למחיאות כפיים על הרעיון והתעוזה

הצעת נישואין באולם התצוגה שלנו המדהים שלנו בבורסת היהלומים

השטיח האדום כבר פרוש לכבודכם. גם אנחנו מוכנים לקחת חלק בתכנית שלך. הגיעו אלינו *ואנחנו כבר נדאג לפנק אתכם בהצעת אירוסין מקורית, אצלנו באולם התצוגה. נוכל לארגן עבורכם גם סיור במתחם בורסת היהלומים, הנחשבת לבורסת היהלומים הגדולה בעולם. כבר ליווינו כבר אלפי זוגות בדרך לחופה, נשמח לעשות את זה גם עבורכם

*מותנה ברכישת טבעת אירוסין בחנות IDC.