אהבת התכשיטים אינה נחלתן של נשים בלבד. גם גברים אוהבים תכשיטים ויכולים לבחור ממגוון של טבעות, שרשרות, תליונים ועגילים, עשויים זהב משובצים ביהלומים ואבני חן.

לאורך ההיסטוריה גברים ונשים ענדו תכשיטים. ענידת בתכשיטים היתה אמצעי להבעת עושר, הפגנת מעמד והצגת שיוך לקבוצה תרבותית או דתית. בתכשיטי גברים שובצו אבני חן וסמלים ששימשו כאמצעי הגנה מפני כוחות רעים. התכשיטים נעשו ממתכות יקרות, זהב וכסף ושובצו בד”כ באבני חן.

אם הגבר שלך אוהב תכשיטים ב- IDC תמצאי מבחר תכשיטים לגברים מהם תוכלי לבחור כדי לפנק אותו.

חפתים

חפתים הם תכשיט קלאסי לגברים. חפתים הם תכשיט שימושי המביע חוש אופנתי, אלגנטיות ויוקרה. חפתים מחליפים את הכפתור בחולצת גברים ומשמשים להצרת פתח השרוול. בלוק הכולל חליפה מחויטת, חפתים הם תוספת נפלאה למראה אלגנטי מהודר. נפלאים כמתנת חתונה לחתן הצעיר.

חפתים לגבר משובצים יהלומים בזהב לבן ORA

שרשרת זהב עם תליון

שרשרת זהב עם תליון היא תכשיט גברי בהחלט. כמובן שתלוי באיזה תליון בוחרים. ב- IDC תוכלו לבחור ממבחר תליונים מעוצבים לגברים. כמו לדוגמה תליונים משובצים בזהב עם יהלומים שחורים, מה שעושה את התליון לגברי יותר.

אולי תליון בדוגמת מגן דוד עם אבן ירושלים מקולקציית מוריה. תליון מגן דוד הוא תליון הקושר בין ערכים, מסורת ואמונה עם תכשיט, כמו אצל עונדי התכשיטים בימי קדם.

תליון הוא מתנה נפלאה לגבר במיוחד אם יש לו כבר שרשרת זהב. כך יהיה לו מבחר תליונים מהם הוא יוכל לבחור והחליף.

שרשרת מגן דוד תליון מיהלומים וזהב לבן ORA

טבעות

ענידת טבעות יהלומים נפוצה פחות בעולם הגברי וחבל. ב- IDC עיצבו טבעות מיוחדות לגברים, בעלות חישוק טבעת עבה משובצות יהלומים. טבעות גברים שונות מטבעות נשים, בד”כ ישובצו בהם פחות יהלומים ויושם דגש על היהלום המרכזי. קוטר הטבעת יהיה גדול יותר וחישוק הטבעת יהיה עבה יותר. לרשותכם מבחר טבעות מזהב לבן וצהוב משובצות יהלומים. גם טבעות משובצות יהלומים שחורים המשדרות עוצמה וקשיחות.

התאמת גודל הטבעת נעשית בחנות IDC ללא תוספת תשלום. לטבעות קרמיקה ופלדת אל חלד אחריות לכל החיים.

עגילים

עגילי חישוק עשויים זהב ועגילים צמודים לאוזן הם העגילים הנפוצים בתכשיטי גברים. עגילי החישוק בד”כ עשויים מזהב ללא כל קישוט ומוצמדים במקומות שונים באוזן. עגילים צמודים עשויים זהב עם יהלום סוליטר גם הם נפוצים אצל גברים. עגילים צמודים אלו נענדים בד”כ בתנוך האוזן. מבחר עגילים צמודים לאוזן תוכלו למצוא באתר ובחנות של IDC ותתפלאו לדעת שגם בעגילים הצמודים לאוזן, לכאורה עגילים פשוטים, יש מבחר של דוגמאות.

עגילים צמודים זהב לבן ויהלומים ORA

 

תכשיטי גברים צריכים להתאים לאופי וללבוש של העונד אותם. אהבת תכשיטים היא אהבה שחוצה מגדרים. אוהבי התכשיטים בין אם הם גברים ובין אם הם נשים, עונדים אותם מתוך אהבת התכשיט. בואו לחנות IDC , חנות תכשיטים במתחם בורסת היהלומים לבחור את התכשיט הגברי המתאים לכם.