אחד המאפיינים הבולטים ביותר לעין ביהלומים הוא האור המנצנץ מהם. התכונה של היהלום לשבור את קרן האור ולהקרין אותה במגוון צבעי הקשת היא אחת התכונות האהובות של רוכשי היהלומים. לראות יהלום מנצנץ במגוון צבעי הקשת היא באמת חוויה נפלאה. אבל איך יודעים מה הם ביצועי האור של היהלום שלי? לשם כך משתמשים במכשור מיוחד היודע לקבוע בצורה מדויקת את ביצועי האור ביהלום.

מה רואים בדוחות Sarine Profile

SARINE מתמקדת בתחום המהותי ביותר הקובע את היופי החזותי של היהלום- ביצועי האור שלו.

ביצועי אור הם המדד לאינטראקציה של היהלום עם האור. זו הדרך המדויקת והמקיפה ביותר לקבוע את יופיו הוויזואלי של היהלום. אין לשני יהלומים החזרת אור זהה, ולכן ציון הביצועים משקף את האופי הייחודי של היהלום. בדיקת החזר האור נבדקת בהתאמה לפרמטרים אחרים של היהלום כמו פרופורציה, ניקיון ואיכות הליטוש. שילוב כל הפרמטרים האלה הם שקובעים ליהלום את האיכות שלו.
בדיקת SARINE מתאימה במיוחד ליהלומים איכותיים, יהלומי פרימיום, יהלומים המתאימים למחפשים יהלומים להשקעה שישובצו בתכשיטים. יהלומים שהערך שלהם יהיה רב גם בעוד שנים רבות.

מעבדות SARINE מספקות את המידע המדויק והאמין ביותר לדירוג יהלומים, בתצוגה דיגיטלית אינטראקטיבית, המגדירה מחדש את התעשייה הקמעונאית ואת חווית הצרכן.

תעודה גמולוגית ליהלומים

שרין ו- IDC

בשנת 2018 חברת IDC נעשתה שותפה של ענקית הטכנולוגיה SARINE והינה הזכיינית הבלעדית בישראל של החברה. IDC נבחרה להיות הזכיינית היחידה בישראל להנגשת הטכנולוגיה , הידע והיהלומים האיכותיים ללקוחות בישראל.

IDC רכשה את המכשור המתקדם של חברת SARINE וכל יהלום פרימיום שמיוצר או נרכש אצלנו עובר את הבדיקה הקפדנית, לביצועי האור על מנת שיהיו בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
לא כל יהלום שנרכש אצלנו מגיע עם תעודת SARINE. רק יהלומי פרימיום, יהלומים בעלי איכות גבוהה במיוחד, עוברים בדיקת SARINE. יהלומים אלו מתאימים לאנשים המחפשים יהלומים איכותיים בתכשיטים, יהלומים שהם גם השקעה לטווח ארוך.

ציוד בדיקה שרין

מי היא שרין טכנולוגיות

שרין טכנולוגיות היא חברה העוסקת בפיתוח מכשירי מדידה לאבחון, חיתוך וליטוש יהלומים. המכשור הממוחשב נחלק לשלוש קבוצות: בדיקת יהלומי גלם ותכנון העיבוד; בדיקת יהלומים מלוטשים ורישום נתוניהם, וציוד לתוספות ייחודיות כגון חריטה בלייזר.
שרין הוקמה בישראל בשנת 1989 על ידי קבוצה מאנשי ענף אבני החן, לשם ייצור ציוד טכנולוגי מתקדם לעיבוד אבני חן. במשך השנים המוצרים שתכננה החברה עברו לשימוש בתחום היהלומים במיוחד בתחום תיכנון עיבוד יהלומי גלם, בדיקת נתוני יהלומים מלוטשים. מטה החברה ממוקם בהוד השרון.
מניות החברה נסחרות בבורסה בסינגפור ובבורסת ניירות הערך בתל אביב.

כשאתה מקבל ציון ביצועים של SARINE עבור היהלום שלך, אתה מקבל את הדירוג הכי אמין, מדויק ואובייקטיבי בעולם של היופי החזותי של היהלום, שהובא אליך על ידי Sarine Light ™, הטכנולוגיה המובילה למדידת ביצועי אור.